Aluprof / koncepcja rebrandingu

Opracowanie koncepcji rebrandingu dla marki Aluprof.

Zakres opracowania:
– projekt redesignu znaku firmowego (logo) zakładającego zintegrowanie sygnetu i logotypu w jedną spójną kompozycję;
– opracowanie nowego, bardziej czytelnego sygnetu, mogącego pełnić rolę odrębnego elementu identyfikującego markę;
– opracowanie wariantów nowego znaku w zestawieniu z claimami;
– opracowanie wariantów kolorystycznych znaku;
– projekt key visuala wraz z opracowaniem koncepcji przełożenia go na materiały marketingowe (np. reklamy prasowe, reklamy online);
– opracowanie założeń tożsamości wizualnej marki dla jej obecności w social mediach (na przykładzie profilu w serwisie Facebook).

 

 

Propozycja nowego znaku:

 

projekt logotypu, logo, sygnetu, znaku firmowego, znak firmowy, znak towarowy

 

 

 

Stary vs. nowy znak:
projekt logo, przeprojektowanie znaku, redesign

 

 

 

 

 

 

 

 

Sygnet nowego znaku:
projektowanie znaków, logo, logotypów

 

 

Idea modyfikacji sygnetu znaku:
koncepcja logo, pomysł na znak firmowy, idea sygnetu znaku

 

 

Warianty kolorystyczne znaku:

projektowanie logo, znak, logotyp

 

 

 

 

Znak w zestawieniu z przykładowym claim`em:

projektowanie logo szczecin poznań katowice

 

 

 

 

 

Key visual (opcje):

projektowanie key visuali, kv

 

 

Przełożenie key visual`a na materiały marketingowe:
baner internetowy typu triple billboard

projektowanie reklam internetowych, baner triple billboard, projekt graficzny
baner internetowy. projektowanie reklam internetowych

 

 

 

 

Przełożenie key visual`a na grafikę tła profilu firmowego w serwisie Facebook
oraz przełożenie logo i jego składowych na elementy graficzne profilu.
grafika tła FB, projekt

grafika do social media, projekt graficzny profilu FB

 

tło profilu fb, grafika do social media

 

projekt graficzny profilu FB, grafika w social media

 

 

 

Wzór layout`u grafik do postów FB: