Propozycja nowego znaku:
Stary vs. nowy znak:
Sygnet nowego znaku:
Idea modyfikacji sygnetu znaku:
Warianty kolorystyczne znaku:
Znak w zestawieniu z przykładowym claim`em:
Key visual (opcje):
Przełożenie key visual`a na materiały marketingowe:
baner internetowy typu triple billboard
Przełożenie key visual`a na grafikę tła profilu firmowego w serwisie Facebook
oraz przełożenie logo i jego składowych na elementy graficzne profilu.
Wzór layout`u grafik do postów FB:
Zakres opracowania:
:: projekt redesignu znaku firmowego (logo) zakładającego zintegrowanie sygnetu i logotypu w jedną spójną kompozycję;
:: opracowanie nowego, bardziej czytelnego sygnetu, mogącego pełnić rolę odrębnego elementu identyfikującego markę
:: opracowanie wariantów nowego znaku w zestawieniu z claimami;
:: opracowanie wariantów kolorystycznych znaku;
:: projekt key visuala + koncepcja przełożenia KV na materiały marketingowe (np. reklamy prasowe, reklamy online);
:: opracowanie założeń tożsamości wizualnej marki dla jej obecności w social mediach (na przykładzie profilu w serwisie Facebook).